Nasıl Yeni Bir Proje Oluşturulur ?
Bir Önceki Dersimizde Anlattığımız Üye Olma İşleminden Sonra Bu Sayfaya Giriyoruz
Resimde Görünen "Start New Project" Butonuna Bastıktan Sonra Önümüze Çıkan Ekranda Project Name : Kısmına Uygulamamızın İsmini Veriyoruz . Proje İsminde : Boşluk , Türkçe Karakter Bulunmamalıdır.
"OK" Butonuna Bastığımızda Önümüze Gelen Ekranı Tanımamız Çok Önemli .
ToolBox :Bütün Araç-Gereçlerimizin Bulunduğu Kısım .Kullanacağımız Bütün Nesneleri Sürükleyerek Önizleme Ekranına Bırakmamız Gerekmekte
Önizleme Ekranı :Tasaramları Yapacağamız , Uygulamamızın Nasıl Göründüğünü Görsel Bir Şekilde Öğreneceğimiz Kısım
BileşenlerProjemize Eklediğimiz Her Nesne Burada Yer Alacak ; Buradan Nesnelerin İsimlerini Değiştirebilir , Nesne'yi Silebilirsiniz
Özellikler KısmıSeçilen Nesnenin Ayarlamaları İle İlgili Düzenlemeleri Yapabileceğimiz Bölüm
Sağ Üsteki Bu Bölüm İle Desinger / Blocks Kısmı Desinger Sekmesinde Tasarımı , Blocks Sekmesinde Programlamayı Yapacağız . Fakat Programlamayı Kod Yazmadan Yapacağız .
Blocks Sekmesine Girdiğinizde Karşımıza Altaki Gibi Bir Bölüm Çıkacaktır .
Controls :Döngüler Diyebileceğimiz Bu Kısım Programlamanın Bel Kemiğidir . Ve En Önemli Kısım Burasıdır .
Logic Türkçesi Operatör Olan Kısım Döngülerde İşimize Yarayacak
Mathİçinde Matematik Kod Bloklarını Barındıran Kısım Burası .
Text String (Yazılar) İle İlgili Bu Kısımı İleriki Kısımlarda Değineceğiz
List : Liste İşlemleri İle İlgili Bir Kısım
Colors : Renkler İle İlgili Kısım
Variables : : Değişken Bölümü
Bir Önceki Dersimizde Anlattığımız Üye Olma İşleminden Sonra Bu Sayfaya Giriyoruz
![WkDL4L.png](http://i.hizliresim.com/WkDL4L.png)
Resimde Görünen "Start New Project" Butonuna Bastıktan Sonra Önümüze Çıkan Ekranda Project Name : Kısmına Uygulamamızın İsmini Veriyoruz . Proje İsminde : Boşluk , Türkçe Karakter Bulunmamalıdır.
![BPz5Pp.png](http://i.hizliresim.com/BPz5Pp.png)
"OK" Butonuna Bastığımızda Önümüze Gelen Ekranı Tanımamız Çok Önemli .
![kB6y6y.png](http://i.hizliresim.com/kB6y6y.png)
ToolBox :Bütün Araç-Gereçlerimizin Bulunduğu Kısım .Kullanacağımız Bütün Nesneleri Sürükleyerek Önizleme Ekranına Bırakmamız Gerekmekte
Önizleme Ekranı :Tasaramları Yapacağamız , Uygulamamızın Nasıl Göründüğünü Görsel Bir Şekilde Öğreneceğimiz Kısım
BileşenlerProjemize Eklediğimiz Her Nesne Burada Yer Alacak ; Buradan Nesnelerin İsimlerini Değiştirebilir , Nesne'yi Silebilirsiniz
Özellikler KısmıSeçilen Nesnenin Ayarlamaları İle İlgili Düzenlemeleri Yapabileceğimiz Bölüm
Sağ Üsteki Bu Bölüm İle Desinger / Blocks Kısmı Desinger Sekmesinde Tasarımı , Blocks Sekmesinde Programlamayı Yapacağız . Fakat Programlamayı Kod Yazmadan Yapacağız .
![o3VRpo.png](http://i.hizliresim.com/o3VRpo.png)
Blocks Sekmesine Girdiğinizde Karşımıza Altaki Gibi Bir Bölüm Çıkacaktır .
![9oNB88.png](http://i.hizliresim.com/9oNB88.png)
Controls :Döngüler Diyebileceğimiz Bu Kısım Programlamanın Bel Kemiğidir . Ve En Önemli Kısım Burasıdır .
Logic Türkçesi Operatör Olan Kısım Döngülerde İşimize Yarayacak
Mathİçinde Matematik Kod Bloklarını Barındıran Kısım Burası .
Text String (Yazılar) İle İlgili Bu Kısımı İleriki Kısımlarda Değineceğiz
List : Liste İşlemleri İle İlgili Bir Kısım
Colors : Renkler İle İlgili Kısım
Variables : : Değişken Bölümü
Son düzenleme: