Bir bilgilendirme yapacağım. Burada yazan çoğu bilgiyi Nasıl oyun hacki yazılır adlı konudan yaptığım yorumu derleyerek yazdım ve her türlü yoruma açığım
Sistem nedir?
Ana sistem şundan ibarettir:
Normal Oyunda:
Oyuncu Packet veya işlem gönderdiğinde:
Oyuncu => Server => Consol => Oyun
Oyun işlem gönderdiğinde
Oyun => Consol => Server => Oyuncudur.
Hackli Client:
Oyuncu işlem yaptığında
Oyuncu => Hacked Client => Server => Consol => Oyun
Oyun görev verdiğinde
Oyun => Consol => Server => Oyuncu
Bu kısımda Hacked Clientin ne işlem yaptığını anlatacağım. İşte bu önemli.
Hacked Clientler ne yapar?
Şimdi uçma hilesi (fly hack) kullanılarak yapılan bir konsol kandırma işlemini gösterelim
if (playernickname == "Senin adın"){
Fly_perm = 0
isFlying = 0
}
hileyi aktifleştirdiğinde yukarıdaki Fly_Perm adlı değişkeni 1 olarak kısa süreli değistirir. Uçmaya karar verdiğinde isFlying 1 olarak (veya anlaşılmasın - oyuncu banlanmasın diye ) sürekli 0 ve 1 komutu arasında değiştirerek kandırılır. Bunun sayesinde server ve konsol kandırılır.
Hacked Client Yazmak İçin Hangi Yazılım Dilleri Kullanılmalı?
Bu konuda çok tartışılsada, oyunun yazıldığı dilde yazmak en iyisidir. Örnek olarak minecraft hacked client yapıyor iseniz, Java ile çalışmanız daha mantıklıdır. csgo i.iç bir client yapıyor iseniz cpp/c# daha mantıklı olur.
SonSöz
Konunun görüntüsünün iyi olmadığını biliyorum. Gerektikçe bu konuyu güncelleyeceğim.
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Sistem nedir?
Ana sistem şundan ibarettir:
Normal Oyunda:
Oyuncu Packet veya işlem gönderdiğinde:
Oyuncu => Server => Consol => Oyun
Oyun işlem gönderdiğinde
Oyun => Consol => Server => Oyuncudur.
Hackli Client:
Oyuncu işlem yaptığında
Oyuncu => Hacked Client => Server => Consol => Oyun
Oyun görev verdiğinde
Oyun => Consol => Server => Oyuncu
Bu kısımda Hacked Clientin ne işlem yaptığını anlatacağım. İşte bu önemli.
Hacked Clientler ne yapar?
Şimdi uçma hilesi (fly hack) kullanılarak yapılan bir konsol kandırma işlemini gösterelim
if (playernickname == "Senin adın"){
Fly_perm = 0
isFlying = 0
}
hileyi aktifleştirdiğinde yukarıdaki Fly_Perm adlı değişkeni 1 olarak kısa süreli değistirir. Uçmaya karar verdiğinde isFlying 1 olarak (veya anlaşılmasın - oyuncu banlanmasın diye ) sürekli 0 ve 1 komutu arasında değiştirerek kandırılır. Bunun sayesinde server ve konsol kandırılır.
Hacked Client Yazmak İçin Hangi Yazılım Dilleri Kullanılmalı?
Bu konuda çok tartışılsada, oyunun yazıldığı dilde yazmak en iyisidir. Örnek olarak minecraft hacked client yapıyor iseniz, Java ile çalışmanız daha mantıklıdır. csgo i.iç bir client yapıyor iseniz cpp/c# daha mantıklı olur.
SonSöz
Konunun görüntüsünün iyi olmadığını biliyorum. Gerektikçe bu konuyu güncelleyeceğim.
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Moderatör tarafında düzenlendi: