Arkadaşlar Bakarmısınız Lütfen

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

XxBaNgBuLLxX

Yeni üye
25 Haz 2009
19
0
Sayın THT Üyeleri Ve Adminleri Bana Hiç Bir Sitede Yardımcı Olmadılar En Son Çare Burayı Önerdi Arkadaşlarım Sizden Tek İsteğim Var Bana C++ İle Warrock Dll Yapımını Anlatırmısınız Çok Acil Lazım Anlatırsanız Çok Mutlu Olurum Şimdiden Teşekkürler...
 

The_CiLqiN

Katılımcı Üye
19 Haz 2009
259
0
WArrock trainer Hilesi nasil yapilir!

Visual c++ programini acin. File/new/MFC app wisard.exe
PRoject adini, mesala My Trainer (ok bas)
SImdi sana soruyor, ne tur platform istiyorsunuz (click dialog based) CLick next
Yine next deyin.,
bu sefer baska support soruyor, burda Activex controls, unlick yapyin, sonra next

suan trainer bos templateniz hazir,, yada DIAlog based dene bilir
templatenin ustunde , dialog, buttun ve textler var, onlari silin.

simdi, sag tuusnu basip templatin ustunde, CLASs WIzard, secin. ardindan edit code secin

simdi,trainerniz oyuna acmamasi icin, yani load yapmasi iicn,
bu codlari yuklemeni lazin


en yurariya cikin tahki, bu codlari gorene kadar
// my trainerDlg.cpp : implementation file
//

#include "stdafx.h"
#include "my trainer.h"
#include "my trainerDlg.h"

#ifdef _DEBUG
#define new DEBUG_NEW
#undef THIS_FILE
static char THIS_FILE[] = __FILE__;
#endif


BUnun altina bu kodlari yukleyin

DWORD proc_id;
HANDLE hProcess;

**** memory()
{
HWND hWnd = FindWindow(0, "WarRock");
GetWindowThreadProcessId(hWnd, &proc_id);
hProcess = OpenProcess(PROCESS_ALL_ACCESS|PROCESS_VM_OPERATIO N|PROCESS_VM_READ|PROCESS_VM_WRITE|PROCESS_QUERY_I NFORMATION, FALSE, proc_id);
}


simdi boyle guzkmesi lazim


// my trainerDlg.cpp : implementation file
//

#include "stdafx.h"
#include "my trainer.h"
#include "my trainerDlg.h"

#ifdef _DEBUG
#define new DEBUG_NEW
#undef THIS_FILE
static char THIS_FILE[] = __FILE__;
#endif
DWORD proc_id;
HANDLE hProcess;

**** memory()
{
HWND hWnd = FindWindow(0, "WarRock");
GetWindowThreadProcessId(hWnd, &proc_id);
hProcess = OpenProcess(PROCESS_ALL_ACCESS|PROCESS_VM_OPERATIO N|PROCESS_VM_READ|PROCESS_VM_WRITE|PROCESS_QUERY_I NFORMATION, FALSE, proc_id);
}


Suan loading proces yapmis bulunuyoruz, bunu her oyunda yapabilirsiniz, oneli olan game proces adini degistirmeniz olacak

Devam edelim


Geri dialog/templateniz donunuz, ve ust kosede Buttun dugmesi var onu secin, ve button dialog based yerlestirin, sonra mouse sag tiklayin, ve properti secin, caption adini degistirin , (caption dugmenin adi degisyor yani) adini SCope on yapin.
simdi mouse sag tiklayin yine, classwzard secin,

BN_CLICKED ustunde mavi isik olsun, yani higlight yapin, ondan sonra HIT add function button yapin, sonra mavi isikli olan yaziyi sadece degistirin, (ONBUTTON1) sadece Button1 degistirin adi SCopeon olsun, simdi boyle olacak (OnScopeOn)

sonra edit button basin

suan burdayiz

**** CMytrainerDlg::OnScopeOn()
{
// TODO: Add your control notification handler code here
}


bu yazisi boyle degistirin



This is what it should look like

**** CMytrainerDlg::OnScopeOn()
{
Writelong(0x943A16, 1);
}


0x943A16 ofseets oluyor yani bu oyunun icindeki scope adresi, yani her tur update oline serverda yapildiginda buraya yeni adres yazmak lazim olacak,




simdiki verecegim koduda az once yaptginiz kodun ustune aktartin



**** Writelong(long addy, long value)
{
memory();
WriteProcessMemory(hProcess, (LP*****)(DWORD) addy, &value, sizeof(value), NULL);

}
**** WritePointerFloat(long addy, short offset, float value)
{
long maddy;
long saddy;
memory();
ReadProcessMemory(hProcess, (LP*****)(DWORD) addy, &maddy, sizeof(maddy), NULL);
saddy = maddy + offset;
WriteProcessMemory(hProcess, (LP*****)(DWORD) saddy, &value, sizeof(value), NULL);
}


simdi BUILD yapin, olmasa rebuild yine secin, suan kendinize EXE. programi yaptinigiz yani oyunun icinde scope yapabileceksiniz

scope bilmiyenlere! scope , zoom yapilan seydir yani scniper zoom oluyor, bunu her silah ta kulaniyorsunuz
T4NK İnşallah Sabitlersin.!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst

Turkhackteam.org internet sitesi 5651 sayılı kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında "Yer Sağlayıcı" konumundadır. İçerikler ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır. Turkhackteam.org; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir. Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz. Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.