Selam ben DisserF, basit birkaç şey ile uğraşıyorum kendimi geliştirmek için. Yorumlarınızı beklerim veya yazdığım bu koda ne ekleyebilirim önerilere açığım.
Kod:
import tkinter as tk
from tkinter import messagebox
import random
import tkinter as tk
from tkinter import *
options = ("taş", "kağıt", "makas")
def play_game():
player1 = player1_var.get()
player2 = random.choice(options)
player2_label.config(text="Player 2: " + player2)
if player1 == player2:
result_label.config(text="Beraberlik!")
elif (player1 == "taş" and player2 == "makas") or (player1 == "kağıt" and player2 == "taş") or (player1 == "makas" and player2 == "kağıt"):
result_label.config(text="Player 1 kazandı!")
else:
result_label.config(text="Player 2 kazandı!")
def play_again():
player1_var.set("")
player2_label.config(text="Player 2: ")
result_label.config(text="Oyun tekrar başlatıldı")
#messagebox.showinfo("İnfo")
#messagebox.showinfo(message=str("Thanks for playing!"))
def cikis_mesaji():
result = messagebox.askquestion("Çıkış", "Oyundan çıkmak istediğinize emin misiniz?")
if result == 'yes':
base.quit()
base = tk.Tk()
base.geometry('800x400')
base.title("Taş kağıt makas (version 0.1)")
header_label = tk.Label(base, text="TAŞ KAĞIT MAKAS", font=("Arial", 16, "bold"))
header_label.pack(pady=10)
player1_label = tk.Label(base, text="Player 1 olarak bir seçim girin (taş, kağıt, makas): ")
player1_label.pack()
player1_var = tk.StringVar()
player1_entry = tk.Entry(base, textvariable=player1_var)
player1_entry.pack()
player2_label = tk.Label(base, text="Player 2: ")
player2_label.pack()
play_button = tk.Button(base, text="Oyna", command=play_game)
play_button.pack(pady=10)
result_label = tk.Label(base, text="")
result_label.pack()
play_again_button = tk.Button(base, text="Tekrar Oyna", command=play_again)
play_again_button.pack(pady=10)
exit_button = tk.Button(base, text="Oyundan çıkmak için tıklayın", command=cikis_mesaji)
exit_button.pack(pady=10)
base.mainloop()