Can i throw ddos ​​on game servers?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Kullanıcı1233

Kıdemli Üye
19 Tem 2011
First of all hi

You can be a novice, let me briefly inform you.

Let's put aside the technical information briefly, ddos attack, 10 15 people gather and attack a server is not very effective. You can separate a server from different ip addresses of 2 different companies from abroad. I recommend using operating systems such as backtrack 5 r3 or centos with linux distribution on their servers.

The ping send command that is valid for the linux system should be in the form of a ping ip address. But you need to know the values.

-c number: After you send the ping packet as much as you specified by the number,
It provides. Request to close the ping program from the user if this option is not used
coincides until it comes. The simplest shutdown request is given by CTRL-C keys.

f
I
n
s

It is your job to examine commands such as.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst

Turkhackteam.org internet sitesi 5651 sayılı kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında "Yer Sağlayıcı" konumundadır. İçerikler ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır. Turkhackteam.org; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir. Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz. Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.