- 29 Eki 2018
- 223
- 0
Kod:
bool WorldToScreen(LPDIRECT3DDEVICE9 pDevice, D3DXVECTOR3* pos, D3DXVECTOR3* out) {
D3DVIEWPORT9 viewPort;
D3DXMATRIX view, projection, world;
pDevice->GetViewport(&viewPort);
pDevice->GetTransform(D3DTS_VIEW, &view);
pDevice->GetTransform(D3DTS_PROJECTION, &projection);
D3DXMatrixIdentity(&world);
D3DXVec3Project(out, pos, &viewPort, &projection, &view, &world);
if (out->z < 1) {
return true;
}
return false;
}
Şimdide selenayı çağırır gibi çağıralım :
Kod:
D3DXVECTOR3 pos = { 0.0f,0.0f,0.0f }; //world position to project to screen {x,y,z}
D3DXVECTOR3 screenPos;
if (WorldToScreen(pDevice, &pos, &screenPos)) {
//do stuff here
//screenPos.x , screenPos.y
}
ne olduğunu bilmeyenler araştırabilir anlatacak vaktim yok iyi günler