League of Legends Hakkında Her Şey - 2

Loux

Uzman üye
16 Ocak 2019
1,753
1,085
BL4CKGORE
HC3i2.png

Selamlar Sayın Turk Hack Team Üyeleri

Bu Konumda Sizlere
League of Legends Hakkında Her Şey Adlı Seriinin 2. Bölümünü (Sihirdar Büyüleri , Seviye ve Rank Sistemi) Anlatıcam.

Seriinin 1. Bölümü İçin Tıklayınız > League of Legends Hakkında Her Şey - 1




HCeWC.png



Sihirdar Büyüleri

İlk bölümde Rünleri öğrendiğimize göre şimdi oyunun ana olaylarından biri olan Sihirdar Büyüleri'ne geçebiliriz. LoL'de Toplamda 11 tane sihirdar büyüsü bulunmaktadır. Oyuna girmeden önce kesinlikle ayarlamamız gereken bu sihirdar büyüleri oyunun temelinde vardır. Sihirdar büyüleri şunlardır ;


Hayalet
Şifa
Bariyer
Bitkinlik
Berrak Zihin
Tuttur
Işınlan
Sıçra
Arındır
Çarp
Tutuştur



Hayalet : Kullanıldığında 10 saniye boyunca bize artan bir şekilde hareket hızı verir. Bekleme süresi 210 saniyedir. Genelde Üst Koridor'da oynayan oyuncular alır. Nasus , Darius , Mordekaiser , Hecarim gibi karakterlere sıklıkla alınır.

Hk4F7.png


Şifa : Kullanıldığında hem kendimize hemde yakınımızda olan bir takım arkadaşımıza anlık olarak can ve hareket hızı verir. Bekleme süresi 240 saniyedir. Genelde Kırılgan Karakter ve Nişancı rolünde oynayanlar alır.

HktEH.png




Bariyer : Kullanıldığında bize 2 saniyeliğine hasarlardan koruyan bir kalkan verir. Bekleme süresi 180 saniyedir ve genelde kırılgan karakterler için alınır.

HkOnR.png


Bitkinlik : Kullanıldığında rakip karakteri %30 yavaşlatıp verdiği hasarı %40 azaltır. Bekleme süresi 210 saniyedir ve genelde Destek rolünde oynayanlar alır.

Hk6en.png


Berrak Zihin : Kullanıldığında manamızın %50'sini yenilemeye yarar, takım arkadaşlarımızın ise %25'ini doldurur. Bekleme süresi 240 saniyedir. Sadece ARAM Modunda kullanılır.

Hk2xG.png


Tuttur : Rakiplere doğru bir kartopu fırlatır. Tuttuğunda rakip gerçek görüşe maruz kalır ve tekrar kullanırsak kartopu tutan rakibe doğru ışınlanırız. Bekleme süresi 80 saniyedir ve sadece ARAM Modunda kullanılır.

HkLUZ.png


Işınlan : Kullanıldığında karakterimiz 4 saniye boyunca hareket etmeden haritada ki dost kulelere ışınlanabilir. 14. dakikadan sonra Işınlan yeteneği Dizginsiz Işınlanmaya dönüşür ve bir minyona , toteme veya dost yapıya ışınlanabilir. Bekleme süresi 340 saniyedir.

HknE6.png


Sıçra : Kullanıldığında faremizin gösterdiği yere kısa bir mesafe ışınlanırız. Bekleme süresi 300 saniyedir.

HkGn2.png


Arındır : Kullanıldığında rakip karakterlerin bize uyguladığı hareket kısıtlamalar ( Sindirme ve havaya kaldırma hariç ) ortadan anlık olarak kaldırılır. Bekleme süresi 210 saniyedir.

HkASD.png


Çarp : Kullanıldığında hedef tarafsız canavarlara ( Normal orman canavarları , destansı canavarlar ve minyonlara) 450 gerçek hasar verir. Çarp aldığımızda oyun içinde envanterimizde çarp itemi olur ve 5 kere çarp kullanırsak bu item dönüşür ve rakiplere hasar vermemizi sağlayan çarplara dönüşür. 2 yüke sahip olan çarpın bekleme süresi 15 saniyedir. Her yük birikimi 90 saniyedir.

HkvU1.png


Tutuştur : Kullanıldığında 5 saniye boyunca rakibi yakar. Bu süre boyunca rakip seviyeye bağlı olarak 70 - 410 gerçek hasar alır ve gerçek görüşe maruz kalır. Rakip aldığı iyileştirmelerin etkileri azalır. Bekleme süresi 180 saniyedir. Duellolarda etkili olan bu sihirdar büyüsü genelde Orta Koridor'da ve Destek Rolünde oynayan oyuncular alır.


HlSHT.png

HltQC.webp


Seviye sistemi ve Rank ( Derece ) Sistemi



Seviye Sistemi

Seviyeler eskiden 30'a kadar çıkabiliyordu fakat yıllar önce bu sistem değişerek sınırsız bir şekilde seviye kasılabiliyor. Seviyeler oyun sonrasında , görevlerden gelen XP'lerle atlanmaktadır. Belirli seviyelerde profilimize yeni çerçeveler de gelmektedir.
Hl8An.png


HlxqG.gif



Rank ( Derece Sistemi )

Rank kasmak için oyun modu olarak Tek/Çift veya Dereceli Esnek seçmeliyiz. Her maç kazandığımızda Kazanma / Kaybetme oranına göre profilimize +LP gelir. Kaybedersek aynı şekilde Kazanma / Kaybetme oranına göre -LP gider. LP'ler 100 olunca yeni bir rank atlarız. Her sezon Ranklar sıfırlanır ve yeni sezona geçtiğimizde Yerleştirme Maçları oynarız.
Ranked'da ilk 10 maçımız iyi geçerse daha yüksek bir rankımız oluyor. İlk 10 maçlar bir önceki sezona göre değişiklik göstermektedir. Örneğin çok iyi bir rankınız varsa bir sonra ki sezon iyi bir düşük ranka girme olasılığınız çoktur. LP'lerin maçlardan geldiğini biliyoruz. LP'ler 100 olduğunda bir kademe atlarız. Misal olarak birazdan vereceğim ranklardan ,
Bronz 2 iseniz 100 lp olduktan sonra direkt Bronz 1 kademesine yükselirsiniz. Bronz 1 iken 100 LP olursanız Seri maçlarına girersiniz ve 5 oyundan 3 ünü kazanırsanız Rank atlarsınız ve bir sonra ki Rank'a geçersiniz.


Tek/Çift Dereceli Modu : Tek başımıza veya yanımızda 1 arkadaşımızla oynayabildiğimiz ranked maçlarıdır. Arkadaşımızın rankı bizimkine yakın olmalıdır. Yani bizden çok yüksek bir derecede ki arkadaşımızla bu oyun modunda oynayamayız.

Dereceli Esnek Modu : Esnek Modu'nu tek başımıza , 3 kişi veya 5 kişi olarak girebiliriz. Fakat 4 kişiyle giremeyiz. Tek/Çift'in aksine bu oyun modunda Rank eşitliği yoktur. Yani bizden çok yüksek bir derecede ki arkadaşımızla - arkadaşlarımızla oynayabiliriz.


LoL'de Toplam 9 Rank Vardır :

Demir 1 , 2 , 3 , 4

HlZRL.png


Bronz 1 , 2 , 3 , 4

Hk1hM.png



Gümüş 1 , 2 , 3, 4
Hlf9o.png

Altın 1 , 2 , 3 , 4
HlmTW.png

Platin 1 , 2 , 3 , 4
HlDoh.png

Elmas 1 , 2 , 3 , 4
HlNAK.png

Ustalık
HlXZM.png

GrandMaster
HlwO3.png

Şampiyonluk

HldsH.png

Seriinin ikinci konusu buydu iyi forumlar dilerim :)

HlQd1.webp
 
Üst

Turkhackteam.org internet sitesi 5651 sayılı kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında "Yer Sağlayıcı" konumundadır. İçerikler ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır. Turkhackteam.org; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir. Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz. Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.