Lol 11.1 Yama Notları

Vepers

Kıdemli Üye
26 Ara 2015
2,297
30
21
İstanbul

Patch_11.1_Infographic_TR.jpg


Şampiyonlar

Fiddlesticks
image

W'nun bekleme süresi arttı.

Fiddlesticks yeni ormanın hasadından fazla avantaj kazanıyordu.
W - Kan Hasadı
BEKLEME SÜRESİ 9/8,5/8/7,5/7 saniye ⇒ 10/9,5/9/8,5/8 saniye

Gnar
https://am-a.akamaihd.net/image?f=h...legends.com/cdn/10.25.1/img/champion/Gnar.png
Mega Gnar'ın Q'sunun taban hasarı ve yavaşlatması arttı. Mini Gnar'ın E'sinin saldırı hızı süresi arttı. Mega Gnar'ın E'sinin menzili arttı.

Gnar'ın mega biçimindeyken hedeflere daha kolay erişebilmesini ve onları daha fazla yavaşlatabilmesini sağlıyoruz. Böylece etkili olmak için yalnızca zıplayıp ultisini kullanmak zorunda kalmayacak.
Q - Kaya Fırlat
TABAN HASAR 5/45/85/125/165 ⇒ 25/70/115/160/205
YAVAŞLATMA 2 saniyeliğine %15/20/25/30/35 ⇒ 2 saniyeliğine %30/35/40/45/50
E - Güm
MENZİL 600 ⇒ 675
E - Hop
SALDIRI HIZI SÜRESİ 4 saniye ⇒ 6 saniye

Karma
image

E'nin kalkan gücü ileri yetenek seviyelerinde arttı.

Karma, Sezon Öncesi Dönem değişikliklerinden beri biraz zayıf durumda. Dolayısıyla dayanıklılığını arttırıyoruz.
E - Esin
KALKAN 80/110/140/170/200 (+%50 YG) ⇒ 80/120/160/200/240 (+%50 YG)

Master Yi
image

Q'nun bekleme süresi ileri yetenek seviyelerinde arttı.

Master Yi ortalama düzeyde çok güçlü. Bu yüzden takım savaşlarındaki hasar görmezlik süresini azaltıyoruz.
Q - Alfa Vuruşu
BEKLEME SÜRESİ 18/17/16/15/14 saniye ⇒ 18/17,5/17/16,5/16 saniye

Pantheon
image

Taban can yenilenmesi azaldı. W'nun güçlendirilmiş saldırı gücü artışı azaldı.

Pantheon tüm beceri düzeylerinde biraz fazla güçlü olduğu için basit bir ayarlama yapıyoruz.
Taban nitelikler
CAN YENİLENMESİ 10 ⇒ 9
W - Kalkan Hücumu
GÜÇLENDİRİLMİŞ SG ARTIŞI %135-165 ⇒ %120-165

Qiyana
image

Taban can büyüme oranı ve saldırı gücü arttı.

Qiyana en becerikli oyuncular dışında herkes için zayıf. Haritayı etkili bir şekilde dolaşıp avantaj elde edemediği durumlarda ona yardım edebilmek için genel gücünü arttırıyoruz.
Taban nitelikler
CAN BÜYÜME ORANI 8,5 ⇒ 9
SALDIRI GÜCÜ 64 ⇒ 66

Ryze
image

Q'nun bedeli artık sabit değil.

Ryze tüm rollerde zorlanıyor, dolayısıyla manasının bir kısmını ona geri veriyoruz.
Q - Aşırı Yük
BEDEL 40 Mana ⇒ 40/38/36/34/32 Mana

Xayah
image

E'nin bekleme süresi ve mana bedeli azaldı.

Xayah şu anda çok zorlanıyor. Ayrıca Canbiçen artık ihtişamlı eşyaların yanında ilk eşya olarak ona eskisi kadar çekici gelmediği için en önemli yeteneğine daha erken ve daha sık erişebilmesini sağlıyoruz.
E - Keskin Çekim
BEKLEME SÜRESİ 12/11/10/9/8 saniye ⇒ 10/9,5/9/8,5/8 saniye
BEDEL 40 Mana ⇒ 30 Mana

Yasuo
image

Taban saldırı gücü büyüme oranı azaldı. Pasifin ilave kritik vuruş ihtimali arttı; fazlalık kritik vuruş ihtimalinin saldırı gücüne dönüşme oranı azaldı.

İki kardeşin de ikinci eşyalarında daha büyük bir güç artışı kazanmasını sağlıyoruz. Bu değişiklik, eşya yenilemesi öncesi sahip oldukları %100 Kritik Vuruş İhtimalini onlara yeniden sunacak. Erken safhalardaki bu hasar artışını dengelemek adına genel hasarlarını azaltıyoruz. Hatırlatma olarak, Guinsoo'nun Hiddeti 10.25'te Yasuo ve Yone'nin Niyet pasifleriyle daha farklı bir etkileşime girecek şekilde değiştirilmişti. Bu da onların genel kritik vuruş gücünü etkiliyordu. Ayrıca daha kolay anlaşılması için fazlalık kritik vuruş ihtimalinin ilave SG'ye dönüştürülmesi ipucunu netleştiriyoruz.
Taban nitelikler
SG BÜYÜME ORANI 3,2 ⇒ 2,2
Pasif - Avarenin Yolu
NİYET, İLAVE KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ %100 ⇒ %150
NİYET, FAZLALIK KRİTİK VURUŞ İHTİMALİNİN SG'YE DÖNÜŞÜMÜ %1 Kritik Vuruş İhtimali 0,5 SG'ye dönüştürülür ⇒ %1 Kritik Vuruş İhtimali 0,4 SG'ye dönüştürülür

Yone
image

Taban saldırı gücü büyüme oranı azaldı. Pasifin ilave kritik vuruş ihtimali arttı; fazlalık kritik vuruş ihtimalinin saldırı gücüne dönüşme oranı azaldı.

Kardeş sevgisi başkadır. Yasuo bölümüne bakın.
Taban nitelikler
SG BÜYÜME ORANI 3 ⇒ 2
Pasif - Avcının Yolu
NİYET, İLAVE KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ %100 ⇒ %150
NİYET, FAZLALIK KRİTİK VURUŞ İHTİMALİNİN SG'YE DÖNÜŞÜMÜ %1 Kritik Vuruş İhtimali 0,5 SG'ye dönüştürülür ⇒ %1 Kritik Vuruş İhtimali 0,4 SG'ye dönüştürülür
Şampiyonların Taban Nitelik Yuvarlaması
Bazı şampiyonların taban niteliklerini geçtiğimiz yıllarda düzenledik ve kalan 99 şampiyonun taban niteliklerini yuvarlıyoruz.
TABAN SG, ZIRH, BÜYÜ DİRENCİ, MANA En yakın 1'e yuvarlandı.
TABAN CAN VE MANA YENİLEMESİ En yakın 0,1 veya 0,25'e yuvarlandı.
SG, BÜYÜ DİRENCİ, ZIRH BÜYÜME ORANI En yakın 0,01'e yuvarlandı. Vel'Koz'un 3,142 olan SG büyüme oranı değişmedi.
MANA YENİLENMESİ BÜYÜME ORANI En yakın 0,1'e yuvarlandı.
Eşyalar

Başmelek Asası
3003_Mage_T3_ArchangelStaff.png

10.24'te Gözyaşı eşyalarına getirdiğimiz güçlendirme, bu eşyalardan faydalanan tüm şampiyonlara yardımcı oldu; fakat hâlâ eşya serisini daha tatmin edici hale getirmenin yollarını arıyoruz.
TARİF Tanrıça'nın Gözyaşı + Safir Kristal + Aşırı Büyük Sopa + 1000 Altın ⇒ Tanrıça'nın Gözyaşı + Kuvvet Kitabı + Aşırı Büyük Sopa + 915 Altın
YETENEK GÜCÜ 60 ⇒ 65 (bu, Seraph'ın Şefkati için de geçerli)
HAŞMET, MANADAN KAZANILAN YG YÜZDESİ %3 ⇒ %2

Ionia Çizmeleri
3158_Class_T2_IonianBootsofLucidity.png

Ionia Çizmeleri, Sezon Öncesi Dönem'de diğer seçeneklere kıyasla daha zayıftı. Onu biraz güçlendiriyoruz.
YETENEK HIZI 15 ⇒ 20

Manaveren
3004_Marksman_T3_Manamune.png

Manaveren ve Muramana, nişancıların eşya seçimlerini büyük ölçüde etkilemeye başladı. Bedeline kıyasla sağladığı fayda, onu neredeyse her zaman 2. en iyi eşya haline getiriyordu. Hatta zaman zaman ihtişamlı eşyalardan önce tercih edildiği bile oluyordu. Efsanevi SG eşyalarına çeşitlilik katmak adına Manaveren'in bedelini ayarlıyoruz.
TOPLAM BEDEL 2600 ⇒ 2900
TARİF Tanrıça'nın Gözyaşı + Caulfield'ın Savaş Çekici + Safir Kristal ⇒ Tanrıça'nın Gözyaşı + Caulfield'ın Savaş Çekici + Uzun Kılıç (nitelikleri değişmedi)
HAŞMET, MANADAN KAZANILAN SG YÜZDESİ %2 ⇒ %2,5 (Muramana için de geçerli)

Muramana
3042_Marksman_T3_Muramana.png

Üstteki bölümden devam ediyoruz! 10.25'te Muramana'nın etkisinin yalnızca fiziksel hasar veren yeteneklerle tetiklenmesini sağlayarak YG büyücülerinin bu eşyayı almasının önüne geçmeye çalıştık. Bu da Ezreal ve Corki gibi şampiyonları üzdü. 11.1'de Seraph'ın Şefkati'ne getirdiğimiz diğer değişikliklerle birlikte, bu kısıtlamayı kaldırabileceğimizi ve büyücülere çekici gelen Şok pasifinin gücünü azaltabileceğimizi düşünüyoruz.
ŞOK, MANADAN KAZANILAN SG YÜZDESİ %4 ⇒ %2,5
KALDIRILDIŞOK ŞOK ŞOK Şok artık yalnızca fiziksel hasar veren yeteneklerle sınırlı değil.

Runaan'ın Kasırgası
3085_Marksman_T3_Runaans.png

Daha güçlü ve daha pahalı bir Runaan'ın nişancılara dördüncü veya beşinci eşya olarak daha çekici geleceğini düşünmüştük. Maalesef durum böyle olmadı ve onu ikinci eşya olarak tercih eden şampiyonlar, temel ihtişamlı eşya + Runaan'ın Kasırgası + Ebedi Kılıç dizilimlerinin yüksek bedelinden dolayı zorlanıyor. Runaan'ın daha iyi bir ikinci eşya olması için onu yeniden dengeliyoruz.
SALDIRI GÜCÜ Kaldırıldı.
RÜZGÂRIN ÖFKESİ, OK HASARI 1-18. seviyelerde toplam SG'nin %40-70'i ⇒ Toplam SG'nin %40'ı
TARİF Kazma + Coşku + Hançer + 1025 Altın ⇒ Hançer + Coşku + Hançer + 850 Altın
TOPLAM BEDEL 3400 Altın ⇒ 2500 Altın

Shurelya'nın Savaş Şarkısı
2065_Tank_T4_ShurelyasBattlesong.png

Shurelya, aynı bedele sahip diğer ihtişamlı eşya seçeneklerine (İmparatorun Fermanı, Demir Solari'nin Broşu, Dinçleştirici Aytaşı) göre çok fazla tercih edilmiyor. Diğer ihtişamlı eşyalar daha iyi durumda olduğu için Shurelya'yı onlarla aynı seviyeye getiriyoruz.
HAREKET HIZI %40 (4 saniye içinde azalarak biter) ⇒ %60 (4 saniye içinde azalarak biter)
Anlık Hasar Eşyaları
Yeni eşyaların, özellikle de ihtişamlıların çok fazla anlık hasar sağladığına dair yorumlar duyduk. Dolayısıyla sistemsel hasarın çoğu bu eşyalara eklendiği için özellikle bunların sağladığı anlık hasarı azaltıyoruz. Bu değişiklik eşyaların güç seviyelerini dengede tutmamızı sağlayacak. Böylece anlık hasar yerine daha fazla nitelik artışı getirebileceğiz.
Draktharr'ın Gece Kılıcı
image

GÖRÜNMEZ AVCI HASARI 100 (+%30 İlave SG) ⇒ 65 (+%25 İlave SG)
SALDIRI GÜCÜ 55 ⇒ 60
Draktharr'ın Gölgeoyanı'nın (Ornn Geliştirmesi) Saldırı Gücü 70 ⇒ 75
Sinsi Pençe
image

KUM DARBESİ HASARI 100 (+%30 İlave SG) ⇒ 65 (+%25 İlave SG)
YETENEK HIZI 10 ⇒ 20
Kumkuşunun Pençesi'nin (Ornn Geliştirmesi) Yetenek Hızı 15 ⇒ 25
Kumkuşunun Pençesi'nin (Ornn Geliştirmesi) Saldırı Gücü 80 ⇒ 75 (bu eşya olması gerekenden 5 fazla SG sağlıyordu, onu diğer Ornn geliştirmeleriyle benzer hale getiriyoruz)
Hextech Füzekemer
image

YETENEK GÜCÜ 80 ⇒ 90
CAN 250 ⇒ 350
SES PATLAMASI HASARI 175-250 ⇒ 125
Geliştirilmiş Sırt Roketi'nin (Ornn Geliştirmesi) Yetenek Gücü 110 ⇒ 120
Geliştirilmiş Sırt Roketi'nin (Ornn Geliştirmesi) Canı 350 ⇒ 450
Gece Tırpanı
image

YETENEK GÜCÜ 80 ⇒ 90
CAN 250 ⇒ 300
RUHSÖKEN HASARI 125-200 ⇒ 125
Akşam Gelgiti'nin (Ornn Geliştirmesi) Yetenek Gücü 110 ⇒ 120
Akşam Gelgiti'nin (Ornn Geliştirmesi) Canı 350 ⇒ 400
Üçlü Kuvvet
image

SALDIRI GÜCÜ 35 ⇒ 25
YETENEK HIZI 10 ⇒ 20
Ebedi Kuvvet'in (Ornn Geliştirmesi) Saldırı Gücü 45 ⇒ 35
Ebedi Kuvvet'in (Ornn Geliştirmesi) Yetenek Hızı 15 ⇒ 25
Kaniçen
image

DOYUMSUZ SALDIRI HASARI %110 SG ⇒ %100 SG
DOYUMSUZ SALDIRI İYİLEŞTİRMESİ %20 SG (+%12 Eksik Can) ⇒ %25 SG (+%12 Eksik Can) (iyileştirme miktarı artık her isabet alan şampiyon başına sıra sıra hesaplanıyor, yani etki isabet alan her şampiyon başına zayıflıyor)
Hızkesen
image

SALDIRI GÜCÜ 50 ⇒ 45
YETENEK HIZI 10 ⇒ 20
DURDURAN SALDIRI HASARI %110 SG ⇒ %100 SG
Düşkıran'ın (Ornn Geliştirmesi) Saldırı Gücü 60 ⇒ 55
Düşkıran'ın (Ornn Geliştirmesi) Yetenek Hızı 15 ⇒ 25
Ağır Yara
Sistemdeki iyileştirme kaynaklarının fazla güçlü olduğunu fark ettik. Bu yüzden iyileştirmeye karşı etkili Ağır Yara etkisinde ayarlamaya gidiyoruz.
TÜM EŞYALARIN AĞIR YARA SÜRESİ 2 saniye ⇒ 3 saniye
Can Çalma Netleştirmesi
10.23 Yama Notları'nda can çalma niteliğinin artık yalnızca fiziksel hasar veren isabet etkileriyle çalıştığını söylemiştik. Bu doğru değildi. Ufak bir düzeltme yapıyoruz: Saldırılara eklenen hasar söz konusu olduğunda can çalma, isabet etkisi olarak geçen (yanında sarı kılıç simgesi bulunan) tüm etkilerde uygulanıyor. Oyunun şu anki halinde bu tür etkiler yalnızca eşyalarda bulunuyor, şampiyonlarda değil.
Oyun İçi Sohbet/Dükkân Güncellemeleri
Oyun içi sohbet ve dükkân üstünde çalışmaya devam ediyoruz. Duramıyoruz. Durmayacağız.
Tüm dükkân ve sohbetteki metin düzenleme sistemini iyileştirdik ve standartlaştırdık. Yani her şeyi seçmek için CTRL+A, kes, kopyala ve yapıştır komutları olması gerektiği gibi çalışıyor.
Farenize tıklayarak metin düzenleyebilirsiniz (İmlecinizi konumlandırabilir, imleci sürükleyerek metni seçebilirsiniz).
Dükkânda gösterilen eşyaların tarifleri artık dikey olarak ortalandı.
İksir veya totem gibi birikebilen eşyaları satarken tüm birikim seçili kalıyor ve eşyadan yalnızca bir adet satılıyor.
O ve P tuşlarına aynı anda basmak artık skor tablosu ve dükkânın üst üste binmesine sebep olmuyor.
Bir sürü hata düzeltmeleri ve performans iyileştirmeleri yapıldı.
Sihirdar Vadisi Dereceli 2021 Sezonu Başlangıcı
Dereceli geri döndü! Aşağıdaki listede tüm sunucuların sezon başlangıç zamanları yerel saatlerle verilmiştir:
OCE - 8 Ocak 2021 saat 04.00
JP - 8 Ocak 2021 saat 04.00
KR - 8 Ocak 2021 saat 04.00
RU - 8 Ocak 2021 saat 04.00
TR - 8 Ocak 2021 saat 04.00
EUNE - 8 Ocak 2021 saat 04.00
EUW - 8 Ocak 2021 saat 04.00
BR - 8 Ocak 2021 saat 04.00
LAN - 8 Ocak 2021 saat 04.00
LAS - 8 Ocak 2021 saat 04.00
NA - 8 Ocak 2021 saat 04.00
PH - 8 Ocak 2021 saat 04.00
SG - 8 Ocak 2021 saat 04.00
TW - 8 Ocak 2021 saat 04.00
TH - 8 Ocak 2021 saat 04.00
VN - 8 Ocak 2021 saat 04.00
CN - 8 Ocak 2021 saat 04.00
Üstatlık ve Şampiyonluk Aşamalarının Açılma Süreci
Üstatlık veya Şampiyonluk Aşaması'na ilk ulaşan kişi olma yarışını daha heyecanlı hale getirmek için bu aşamaların açılma sürecini değiştiriyoruz. Şampiyonluk ve Üstatlık Aşamaları hâlâ sunucudaki en iyi birkaç yüz oyuncuyla sınırlı ama artık Ustalık oyuncularının Üstatlık'a ulaşması için en az 200 LP'ye ve Üstatlık oyuncularının Şampiyonluk'a ulaşması için en az 500 LP'ye sahip olması gerekiyor. Ayrıca Üstatlık ve Şampiyonluk Aşamaları artık sezon başlangıcında kilitli değil. Böylece sunucunuzdaki ilk Üstatlık veya Şampiyonluk oyuncusu olma yarışınız birinci günden başlıyor!
ARAM Denge Değişiklikleri
11.1 Güçlendirmeleri
Amumu Verdiği hasar %5 azalır ⇒ Değişmez
Hecarim Aldığı hasar %10 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %10 azalır
Kayle Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %6 artar ⇒ Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %3 artar
Kha'Zix Verdiği hasar %8 artar, aldığı hasar %8 azalır ⇒ Verdiği hasar %8 artar, aldığı hasar %10 azalır
Kled Aldığı hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır
Qiyana Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %10 azalır ⇒ Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %15 azalır
Rumble Değişmez ⇒ Aldığı hasar %5 azalır
Ryze Verdiği hasar %3 artar, aldığı hasar %5 artar ⇒ Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %10 azalır
Sejuani Aldığı hasar %8 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %8 azalır
Shaco Değişmez ⇒ Verdiği hasar %5 artar
Sion Verdiği hasar %8 azalır, aldığı hasar %8 artar ⇒ Verdiği hasar %8 azalır, aldığı hasar %5 artar
Tahm Kench Aldığı hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır
Teemo Verdiği hasar %15 azalır, aldığı hasar %10 artar ⇒ Verdiği hasar %10 azalır, aldığı hasar %10 artar
Veigar Verdiği hasar %8 azalır, aldığı hasar %5 artar ⇒ Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 artar
Volibear Değişmez ⇒ Aldığı hasar %5 azalır
11.1 Zayıflatmaları
Anivia Aldığı hasar %5 azalır ⇒ Değişmez
Ashe Verdiği hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 artar
Ivern Değişmez ⇒ Verdiği hasar %5 azalır
Janna Aldığı hasar %5 artar, iyileştirme etkileri %10 zayıflar, verdiği kalkan %10 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 artar, iyileştirme etkileri %10 zayıflar, verdiği kalkan %10 azalır
Kindred Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır
Lucian Verdiği hasar %5 artar ⇒ Verdiği hasar %3 artar
Miss Fortune Verdiği hasar %8 azalır, aldığı hasar %5 artar ⇒ Verdiği hasar %8 azalır, aldığı hasar %8 artar
Pantheon Verdiği hasar %5 artar ⇒ Değişmez
Rek'Sai Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %15 azalır ⇒ Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %12 azalır
Rengar Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %10 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %8 azalır
Shyvana Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır ⇒ Aldığı hasar %5 azalır
Tristana Verdiği hasar %5 artar ⇒ Değişmez
Warwick Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %8 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır
Yone Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %3 artar, aldığı hasar %5 azalır
Yuumi Verdiği hasar %5 artar ⇒ Verdiği hasar %3 artar
Giderilen Hatalar/Yaşam Kalitesi Değişiklikleri
LOL İSTEMCİSİ: Profil ve girişte ember sızıntılarına yol açan hata giderildi.
LOL İSTEMCİSİ: Şampiyon seçimi, oyun sonu ekranı, takdir ve arkadaş listesi artık daha güvenilir bir şekilde çalışıyor.
LOL İSTEMCİSİ: İfade panelindeki bellek sızıntısı düzeltildi.
LOL İSTEMCİSİ: Şampiyon seçiminde renk alınırken ortaya çıkan görsel hata giderildi.
LOL İSTEMCİSİ: Rün sayfası düzenleyicisinin kilitlenmesine sebep olan hata giderildi.
LOL İSTEMCİSİ: Görev kutlamalarında ortaya çıkan bellek sızıntısı düzeltildi.
Aphelios artık silah değiştirdiğinde ilave mana kazanmıyor.
Kayle'ın E - Yıldızateşi Kılıcı yeteneği artık Tanrıça'nın Gözyaşı'nın Mana Yüklemesi etkisini iki defa tetiklemiyor.
Banshee'nin Duvağı, Kararma, Luden'in Çığlığı ve Gecenin Kıyısı'nın pasiflerinin bekleme süreleri artık Usta Avcı'dan gelen eşya hızını göz ardı etmiyor.
Kaniçen ve Hızkesen'in pasiflerinin bekleme süreleri artık yetenek hızını göz ardı etmiyor.
Gnar'ın hiddet göstergesi doluyken yaptığı normal saldırılar artık W - Hiper yüklerini uyguluyor.
Zoe'nin E - Hınzır Uyku Baloncuğu yeteneği artık İmparatorun Fermanı'nın Koordinasyonlu Atış etkisini etkinleştiriyor.
Morgana'nın W - Zulüm Gölgesi yeteneği artık küçük orman canavarlarına fazladan hasar veriyor.
Talon Tanrıça'nın Gözyaşı'na sahipken, Q - Noxus Diplomasisi yeteneği artık Mana Yüklemesi etkisini sağlıyor.
Ezreal'ın Muramana'yla güçlendirilmiş Q - Gizemli Atış yeteneğiyle verdiği Şok hasarı artık rakiplere yalnızca bir defa isabet ediyor.
Taric Dinçleştirici Aytaşı aldığında artık takım arkadaşlarını çatışmada yapılan saldırı veya kullanılan yetenek başına doğru miktarda iyileştiriyor.
Brand E - Yangın yeteneğini kullanırken rakip katledilirse yetenek artık iptal ediliyor.
Ornn elementali ortaya çıkmadan önce katledildiğinde, R - Ocağın Çağrısı yeteneği artık tam bekleme süresine girmiyor.
Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler
Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak kostümleri aşağıda bulabilirsiniz.


Gardiyan Quinn
Quinn_Warden_Splash.jpg

Gardiyan Gragas
Gragas_Warden_Splash.jpg

Yağmacı Xin Zhao
XinZhao_Marauder_Splash.jpg

Yağmacı Kled
Kled_Marauder_Splash.jpg

Yağmacı Kalista
Kalista_Marauder_Splash.jpg


alıntı//​
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Üst

Turkhackteam.org internet sitesi 5651 sayılı kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında "Yer Sağlayıcı" konumundadır. İçerikler ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır. Turkhackteam.org; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir. Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz. Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.