Pardus İnstall

Ghost Killer

Harici Saldırı Timleri Koordinatörü
13 Ocak 2019
yes you can use pardus. most people love to use it. If you have problems with the installation, you can write it here. good forums.

crackms

Katılımcı Üye
11 Nis 2021
cehennem
It's a very good idea, but I couldn't understand your problem, I will help you if you reply.

Darcypowell

Yeni üye
9 Kas 2021
It's a good system that I would recommend to you. You can download and use it.
good day, good forums.
Hi, ok. thanks
okay, so whats your problem? if you thing use pardus, you can use :)
Hi i am not problem, only ask.
yes you can use pardus. most people love to use it. If you have problems with the installation, you can write it here. good forums.
Hi , thanks for reply.
It's a very good idea, but I couldn't understand your problem, I will help you if you reply.
Hi i am not problem only ask.
Hi i will use Pardus for ask you.

Moderatör tarafında düzenlendi:
Üst

Turkhackteam.org internet sitesi 5651 sayılı kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında "Yer Sağlayıcı" konumundadır. İçerikler ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır. Turkhackteam.org; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir. Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz. Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.