Pubg Mobile Config Nasıl Kodlanır? (V4) / How to Code Pubg Mobile Config? (V4)

RetnaS

Yeni üye
28 Haz 2023
12
5
Herkese selam ben Yağız!

Bugün biraz daha derinliklere inelim ve .uasset, .uexp, .umap, .ubulk ve .uproject nedir bunları inceleyelim.

İlk başta söylemek istediğim şu anda bu postu okuduğun hesabın önceki paylaşılan içeriklerini sırasıyla okuduktan sonra bu postumu da okuman olacaktır. Yoksa ne dediklerimi anlamayabilirsin ve kafanda soru işareti kalabilir.

Tabii ki de klasörlerin sonu vardır. İşte yukarıda saydığım en önemli 5 tane uzantı bu klasörleri sonunda karşımıza çıkar. Şimdi .uasset ve .uexp birbirine bağlı birbirinden kopamayan yapılardır. .uasset bir modem ise .uexp ise modemden internet gelmesi gibidir.

".uasset" .uexp dosyalarının içeriğini okumamız için vardır. Asıl veriler .uexp içindedir. Bir silahın rakibinize vereceği hasar .uexp içindedir. Ancak .uexp goruntuleyebilecegimiz bir uygulama olmadığı için .uasset aracılığı ile görüntüleme yaparız. Yani şöyle düşünün interneti göremezsiniz ancak modemi görebilirsiniz asıl veriler internettedir modem sadece onu görüyormuşçasına içinizi rahatlatmaktır. İşte bu senaryoda internetimiz .uexp modemimiz ise .uasset'tir.

İnternete .uasset yazdığınızda zaten sadece Unreal Engine içeriklerinin çıktığını görmeniz çok normal. İşte bundan önceki V3 postumda bahsettiğim, istediğiniz ayarın olduğu klasörlerin içine girdikten sonra en son karşınıza yukarıda saydığım uzantılardan birkaçı çıkar ve bazı uygulamalar aracılığıyla bunları açıp içindeki değerleri düzenleriz.

Örneğin silahıma X efekti uygulayacağım diyelim; Weapon/MainWeapon/Rifle/AKM/BP_Rifle_AKM.uasset dosyasını bir uygulama ile açarım. Bu uygulama internette de kolayca erişebileceğiniz şekilde ücretsiz bir uygulama. Ancak isim vermeyeceğim kendiniz araştırıp bulmanızı öneriyorum. Bu uygulamaya girdikten sonra zaten görüp görebileceğiniz her ayar İngilizce biçimde değerleri atanmış şekilde var.

X efekti uygulamak için; .uasset dosyasını uygulama ile açtıktan sonra ExtraHitPerformScale: 10 değerini ExtraHitPerformScale: 20 yapıyorum ve .uasset'i kaydediyorum. Bu sayede X effect dediğimiz olay oluyor ve sonra eksi haline yani .obb haline geri paketliyorum. Ve oyunumda kullanıyorum.


İşte işin özü bu. Daha fazla detay için V5 postunu bekleyin!
 

ACE Veen

Uzman üye
4 Şub 2023
1,087
544
Belirsiz
Herkese selam ben Yağız!

Bugün biraz daha derinliklere inelim ve .uasset, .uexp, .umap, .ubulk ve .uproject nedir bunları inceleyelim.

İlk başta söylemek istediğim şu anda bu postu okuduğun hesabın önceki paylaşılan içeriklerini sırasıyla okuduktan sonra bu postumu da okuman olacaktır. Yoksa ne dediklerimi anlamayabilirsin ve kafanda soru işareti kalabilir.

Tabii ki de klasörlerin sonu vardır. İşte yukarıda saydığım en önemli 5 tane uzantı bu klasörleri sonunda karşımıza çıkar. Şimdi .uasset ve .uexp birbirine bağlı birbirinden kopamayan yapılardır. .uasset bir modem ise .uexp ise modemden internet gelmesi gibidir.

".uasset" .uexp dosyalarının içeriğini okumamız için vardır. Asıl veriler .uexp içindedir. Bir silahın rakibinize vereceği hasar .uexp içindedir. Ancak .uexp goruntuleyebilecegimiz bir uygulama olmadığı için .uasset aracılığı ile görüntüleme yaparız. Yani şöyle düşünün interneti göremezsiniz ancak modemi görebilirsiniz asıl veriler internettedir modem sadece onu görüyormuşçasına içinizi rahatlatmaktır. İşte bu senaryoda internetimiz .uexp modemimiz ise .uasset'tir.

İnternete .uasset yazdığınızda zaten sadece Unreal Engine içeriklerinin çıktığını görmeniz çok normal. İşte bundan önceki V3 postumda bahsettiğim, istediğiniz ayarın olduğu klasörlerin içine girdikten sonra en son karşınıza yukarıda saydığım uzantılardan birkaçı çıkar ve bazı uygulamalar aracılığıyla bunları açıp içindeki değerleri düzenleriz.

Örneğin silahıma X efekti uygulayacağım diyelim; Weapon/MainWeapon/Rifle/AKM/BP_Rifle_AKM.uasset dosyasını bir uygulama ile açarım. Bu uygulama internette de kolayca erişebileceğiniz şekilde ücretsiz bir uygulama. Ancak isim vermeyeceğim kendiniz araştırıp bulmanızı öneriyorum. Bu uygulamaya girdikten sonra zaten görüp görebileceğiniz her ayar İngilizce biçimde değerleri atanmış şekilde var.

X efekti uygulamak için; .uasset dosyasını uygulama ile açtıktan sonra ExtraHitPerformScale: 10 değerini ExtraHitPerformScale: 20 yapıyorum ve .uasset'i kaydediyorum. Bu sayede X effect dediğimiz olay oluyor ve sonra eksi haline yani .obb haline geri paketliyorum. Ve oyunumda kullanıyorum.


İşte işin özü bu. Daha fazla detay için V5 postunu bekleyin!
eline sağlık
 
Üst

Turkhackteam.org internet sitesi 5651 sayılı kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında "Yer Sağlayıcı" konumundadır. İçerikler ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır. Turkhackteam.org; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir. Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz. Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.