Teknik mi yoksa Deneyim, tecrübe mi?

vatansevdalısı12

Katılımcı Üye
17 Tem 2021
311
113
Mesela bir matematik hocası öğrencilerine matematiğin tekniklerini mi anlatmalı yoksa o hocanın deneyimlerini mi?
(Bu arada o matematik öğretmeni alanında uzman olarak varsayın.)
Cevap verirseniz sevinirim. ;)
 

Dargaaltay

Uzman üye
7 Mar 2019
1,606
287
Kainat
Deneyimlerinden yanayım. Öğreymen hangi konuda nasıl anlayabileceğini önceden öğrendiği tecrübelerden kıyaslayarak daha iyi anlatmasını ve öğrencinin daha iyi anlayabilmesini sağlayacaktır.

Lakin bazı öğrenciler teknikle öğrenir olayları. Eğer o çocuğa teknik öğretmezseniz 1 derste anlayacağı şeyi 4 derste anlayabilir. Bu tamamen öğrenciye bağlı bir olaydır
 

vatansevdalısı12

Katılımcı Üye
17 Tem 2021
311
113
Deneyimlerinden yanayım. Öğreymen hangi konuda nasıl anlayabileceğini önceden öğrendiği tecrübelerden kıyaslayarak daha iyi anlatmasını ve öğrencinin daha iyi anlayabilmesini sağlayacaktır.

Lakin bazı öğrenciler teknikle öğrenir olayları. Eğer o çocuğa teknik öğretmezseniz 1 derste anlayacağı şeyi 4 derste anlayabilir. Bu tamamen öğrenciye bağlı bir olaydır
benimde şahsi kanaatim deneyimden taraf . Benim sorduğum soruda soru mu? Çok geniş bir soru sordum bir dahakine o genişligi daraltmaya çalışacağım.

deneme yanıma yöntemi hayatın sana öğrettiklerini ezberle yeter kafası en güzel öğrenim biçimidir bence
yani benim sorum tamamıyla öznel bir soru size mantıklı gelen bana mantıklı gelmez. Sizin görüşünüze saygı duyarım. Bence ezberlemekten ziyade onun mantığını kavramak daha sağlıklı olacaktır. Hayat bu sağ gösterir ama soldan vurur.

Cevap verdiğiniz icin teşekkürler.
 

uzaylgen

Katılımcı Üye
12 Mar 2019
516
35
Linux
Alanında uzman olana kadar yaşadığı zorlukları, yaptığı hataları anlatmalı bence
 

darkswan

Üye
19 Haz 2021
235
135
KARS
Mesela bir matematik hocası öğrencilerine matematiğin tekniklerini mi anlatmalı yoksa o hocanın deneyimlerini mi?
(Bu arada o matematik öğretmeni alanında uzman olarak varsayın.)
Cevap verirseniz sevinirim. ;)
öğrenmek kişiden kişiye değişir mesela ben bi konuyu günlük hayttan verilen örenekten veya kişinin yaşadığı tecrübelerden çıkardığı örneklerden daha iyi anlıyorum herkesin ki farklı ve böyle olması aşırı güzel bi farklılık bence
 

Muncuk Han

Uzman üye
7 May 2021
1,017
606
43.822302, 87.616875
yani benim sorum tamamıyla öznel bir soru size mantıklı gelen bana mantıklı gelmez. Sizin görüşünüze saygı duyarım. Bence ezberlemekten ziyade onun mantığını kavramak daha sağlıklı olacaktır. Hayat bu sağ gösterir ama soldan vurur.

Cevap verdiğiniz icin teşekkürler.
[/QUOTE]
benim görüşüm şöyle aslın da ne kadar çok şey dener sen iz ve yanılırsanız bu denediklerinizi ezberlerseniz en iyisi olur bence şuan kadar icat edilen tüm her şey emin olun ki defalarca farklı türleri denendi ve buna göre bir üretim yolu izlediler
 

AHMET SENCER

Katılımcı Üye
19 Şub 2021
579
309
ÜLKÜCÜ OCAĞI

vatansevdalısı12

Katılımcı Üye
17 Tem 2021
311
113
sana şu örnekle izah edeyim diyelim sen bisikletin ne olduğunu bilmiyorsun ne olduğunu bilmeden sürme tekniklerini öğrensen ne işine yarıyıcak. :)
biraz komik biraz sacma bir cevap vereceğim bisikleti gordugumuzde bisiklette tekerlek oldugunu goruruz yani tekerleginde ne ise yaradigini biliyor isek anlariz bir yerden gidip bir yere ulasmayi saglayan bir arac oldugunu oyle degil mi?
 

vatansevdalısı12

Katılımcı Üye
17 Tem 2021
311
113
Daha açıklayıcı söyliyim mesela hocalarımız sana web site hack ini anlatıyo ama sen hack kavraının ne demek olduğunu bilmiyorsun veya web kavramının ozaman bir işine yararmı
bu örnek iyi oldu
1) hoca hack kavramını o anki duruma gore temel duzey orta vs. anlatir ogrenci az bir sey de olsa hack kavramini anlar
2)hoca öğrenciye deneyimlerini anlatarak öğrencide web sitesini hack ler
 

sfarows

Üye
15 Tem 2021
113
29
Merhaba sayın THT üyesi , bu konu böyle özetlenmeli bence , bir çoçuk dünyaya göz açar ve konuşamaz , yürüyemez (dil bile bilmez) , yani sadece ağlamaktan başka hiçbirşey bilmez , deneyim sayesinde hata yaparak yürümeye çalışır birgün düşer birgün başarılı olur ama birşey önemli hata yapmaktan asla vazgeçmez çünkü hiçkimseden çekinmez , konuşarak öğrenmesi (herkesin ağzına bakar ) kim ne konuşursa kavrama yaşında anlar , bunun ne olduğunu onun ne olduğunu yani benim için önemli olan hata yapmaktır eğer o işte zorunluluk , hata yapmak yoksa zaten o başarı değildir , başarı =uykusuz geceler , akıllı çalışma (dikkat edin) , hata ile dünyaya gelir :)
İyi forumlar başarılar
 

vatansevdalısı12

Katılımcı Üye
17 Tem 2021
311
113
Merhaba sayın THT üyesi , bu konu böyle özetlenmeli bence , bir çoçuk dünyaya göz açar ve konuşamaz , yürüyemez (dil bile bilmez) , yani sadece ağlamaktan başka hiçbirşey bilmez , deneyim sayesinde hata yaparak yürümeye çalışır birgün düşer birgün başarılı olur ama birşey önemli hata yapmaktan asla vazgeçmez çünkü hiçkimseden çekinmez , konuşarak öğrenmesi (herkesin ağzına bakar ) kim ne konuşursa kavrama yaşında anlar , bunun ne olduğunu onun ne olduğunu yani benim için önemli olan hata yapmaktır eğer o işte zorunluluk , hata yapmak yoksa zaten o başarı değildir , başarı =uykusuz geceler , akıllı çalışma (dikkat edin) , hata ile dünyaya gelir :)
İyi forumlar başarılar
bence gayet iyi özetledin
 

THT SON MESAJLAR

Üst

Turkhackteam.org internet sitesi 5651 sayılı kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında "Yer Sağlayıcı" konumundadır. İçerikler ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır. Turkhackteam.org; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir. Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz. Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.