C#'da Fonksiyon
v o i d Start() { // v o i d aralarında boşluk yok
}
v o i d Update() { // v o i d aralarında boşluk yok
}
---------
UnityScript'te Fonksiyon
function Start() {
}
function Update() {
}
------
C#'da Degişken Tanımlamak
public GameObject degiskenAdi; // burada önce objenin tipini yazıyoruz sonra ismini yazıyoruz
UnityScript'te Degişken Tanımlamak
var degiskenAdi : GameObject; // js'de ise önce degişkenin ismini sonra tipini yazarız
------
C#'da Raycast
RaycastHit hit; // önce raycasthit'i yazdık sonra isim verdik raycasthit'e
if(Physics.Raycast(transform.position,Vector3.up,out hit)) { //o ut h it arasında boşluk yok
}
UnityScript'te Raycast
var hit : RaycastHit; // burdada tam tersi sadece başına var ekledik ve iki nokta koyduk
if(Physics.Raycast(transform.position,Vector3.up,hit)) { // h it arasında boşluk yok
} // burda ise out hit degil sadece hit kullandık
Umarım C# ile JS'nin Arasındaki Farkları Az Çok Anlamışsınızdır Arkadaşlar.
v o i d Start() { // v o i d aralarında boşluk yok
}
v o i d Update() { // v o i d aralarında boşluk yok
}
---------
UnityScript'te Fonksiyon
function Start() {
}
function Update() {
}
------
C#'da Degişken Tanımlamak
public GameObject degiskenAdi; // burada önce objenin tipini yazıyoruz sonra ismini yazıyoruz
UnityScript'te Degişken Tanımlamak
var degiskenAdi : GameObject; // js'de ise önce degişkenin ismini sonra tipini yazarız
------
C#'da Raycast
RaycastHit hit; // önce raycasthit'i yazdık sonra isim verdik raycasthit'e
if(Physics.Raycast(transform.position,Vector3.up,out hit)) { //o ut h it arasında boşluk yok
}
UnityScript'te Raycast
var hit : RaycastHit; // burdada tam tersi sadece başına var ekledik ve iki nokta koyduk
if(Physics.Raycast(transform.position,Vector3.up,hit)) { // h it arasında boşluk yok
} // burda ise out hit degil sadece hit kullandık
Umarım C# ile JS'nin Arasındaki Farkları Az Çok Anlamışsınızdır Arkadaşlar.
Son düzenleme: