Unity 3D Silahı Full Otomatik Yapmak

Purpolesse

Katılımcı Üye
23 Nis 2015
741
0
Antalya
Merhaba arkadaşlar biraz araştırmıştım silahı otomatik yapmak için ancak çogu sonuç olumsuz çıkmıştı mantık yürütünce çözdüm olayı şimdi sizlerlede paylaşmak istiyorum
Not : Burda Scriptimi Degil Scriptinize Eklemeniz Gerekenleri Paylaşacagım

Scripte 2 Tane float degişken tanımlayın şu şekilde olsun ben birine a birine b ismini veriyorum

C#

Kod:
public float a = 0.0f;
public float b = 0.1f;

Javascript

Kod:
var a : float = 0.0;
var b : float = 0.1;

Sonra bunları tanımladınız diyelim Mouseye Tıklanınca oluşacak eventin oldugu yere gelin Yani Şu şekilde
Kod:
if(Input.GetMouseButton(0))
veya Sizde Hangisiyse burayı şu şekil yapın

Kod:
if(Input.GetMouseButton(0) && Time.time > a)   { 
a = Time.time + b;
}

Kısaca bir script örnegi

Kod:
        public AudioClip atisSesi;

	public float a = 0.0f;

	public float b = 0.1f;

	v o i d Update () { // v o i d arasında boşluk yok sansürlendigi için öyle yazdım
	
                       if(Input.GetMouseButton(0) && Time.time > a) {
			a = Time.time + b;
			GetComponent<AudioSource>().PlayOneShot(atisSesi,1.0f);
		}
	}
 
Son düzenleme:
Üst

Turkhackteam.org internet sitesi 5651 sayılı kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında "Yer Sağlayıcı" konumundadır. İçerikler ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır. Turkhackteam.org; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir. Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz. Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.