Unity3D Destroy Object - Nesne Silmek

'Black Warrior

Yaşayan Forum Efsanesi
8 Ocak 2013
12,132
5
E5

Unity3D de bazen oluşturduğumuz nesnelerin otomatik olarak silinmesini isteyebiliriz mesela bir silah sistemi yaptığımızı düşünelim ve mermi prefabımız olduğunu varsayalım ve tıklama olayına bağlı olarak silahtan mermilerin Instantiate yöntemiyle sürekli üretildiğini varsayalım.
Bu işlem belli bir süreden sonra oyununuzu yavaşlatıcaktır çünkü oluşan yani kopylanan mermiler ( prefab ) silinmeyecektir. Bu yüzden oyununuzda kasılma meydana gekecektir bunun önüne geçmek için kod tarafında belli süre aralıklarında bu prefabları temizlemeniz gerekir böyle durumlar için bu kodu kullanabilirsiniz.

Kod:
function Start () {
 
 Destroy(gameObject.Find("Box"), 3);
 
}
Bu kod Box adındaki prefabı 3 saniye aralıklarla 1 tane silecektir.



 
Üst

Turkhackteam.org internet sitesi 5651 sayılı kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında "Yer Sağlayıcı" konumundadır. İçerikler ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır. Turkhackteam.org; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir. Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz. Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.