Why “Hacker?”

Oğuz~#>

Kıdemli Üye
5 Tem 2009
Bursa
“Hackers are as old as curiosity, although the term itself is modern. Galileo was a hacker. Mme. Curie was one, too…
Remember the phone phreaks of yesteryear, the ones who could whistle into payphones and make free phone calls. Sure, they stole phone service. But it wasn’t like they needed to make eight-hour calls to Manila or McMurdo. And their real work was secret knowledge: The phone network was a vast maze of information. They wanted to know the system better than the designers, and they wanted the ability to modify it to their will. Understanding how the phone system worked — that was the true prize.”
I’m not a security hacker. That’s not my thing. But in listening to Levy and Schneier and like minded folks, I can’t think of a single thing I identify with more strongly then this never ending thirst for knowledge, this continuous desire to always be on the lookout for better ways to do things. How can we take a thing and twist it to make it do things no one thought of before, things that merely require asking “why not?”

Son düzenleme:

WonderAxe662

Katılımcı Üye
26 Haz 2015
Istanbul
ACOO2 kusura bakmada okuyamiyorum keske dnaha acik bir renk ile yazsaydn 10 dkda okursam editleyip goruslerimi bildiririm

Edit benim parlaklk kisikmis actim okudum yarisini anlayabildim

CMassiveStrokeK

Katılımcı Üye
9 Ağu 2015
Hamburg
Bencede haklısın merak olmazsa hackerlik başlamaz o yüzden senin dediğin gibi Galileo da merak etti evreni keşfetmenin yollarını ararken teleskopu buldu merak iyidir ya güzel olmuş eline sağlık Hackerlıkta Merakla Başlar

Üst

Turkhackteam.org internet sitesi 5651 sayılı kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında "Yer Sağlayıcı" konumundadır. İçerikler ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır. Turkhackteam.org; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir. Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz. Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.