Yaziya gokkusagi rengi

BomHackers

Uzman üye
4 Nis 2012
Dünya
39qBYr.png

kendi yapimim degildir bi kac bisey ekledim :)

Kod:
 <script language="JavaScript">
<!-- Hide the script from old browsers --

// Feel free to modify or copy this Script or parts of it for non-commercial use, but please leave this comment in the code.
// To use the FadeText()-function in HTML-code, always include the HTML-comment-tags to the output-string!!!
// This is not necessary for Browsers understanding Java, but to display the text in other browsers too, they are needed!
// Nice trick, eh?
//
// written and (c) by M. C. Hoeschen, [email protected]
// on 20.Feb.1996

// Michael P. Scholtis ([email protected])
// All rights reserved.  January 15, 1996
// You may use this JavaScript example as you see fit, as long as the
// information within this comment above is included in your script.

function MakeArray(n){
   this.length=n;
   for(var i=1; i<=n; i++) this[i]=i-1;
   return this
}

hex=new MakeArray(16);
hex[11]="A"; hex[12]="B"; hex[13]="C"; hex[14]="D"; hex[15]="E"; hex[16]="F";

function ToHex(x){              // Changes a int to hex (in the range 0 to 255)
   var high=x/16;
   var s=high+"";               //1
   s=s.substring(0,2);          //2 the combination of these are the same as the trunc function
   high=parseInt(s,10);         //3
   var left=hex[high+1];        // left part of the hex-value
   var low=x-high*16;           // calculate the rest of the values
   s=low+"";                    //1
   s=s.substring(0,2);          //2 the combination of these are the same as the trunc function
   low=parseInt(s,10);          //3
   var right=hex[low+1];        // right part of the hex-value
   var string=left+""+right;    // add the high and low together
   return string;
}

function rainbow(text){
   text=text.substring(3,text.length-4);        // gets rid of the HTML-comment-tags
   color_d1=255;                                // any value in 'begin' 0 to 255
   mul=color_d1/text.length;
   for(i=0;i < text.length;i++){
      color_d1=255*Math.sin(i/(text.length/3)); // some other things you can try >> "=255-mul*i" to fade out, "=mul*i" to fade in, or try "255*Math.sin(i/(text.length/3))"
      color_h1=ToHex(color_d1);
      color_d2=mul*i;
      color_h2=ToHex(color_d2);
      ********.write("<FONT COLOR='#F0"+color_h1+color_h2+"'>"+text.substring(i,i+1)+'</FONT>');
   }
}

// --End Hiding Here -->
</script>

<!--
   {rainbow("--> BURAYA MESAJINI YAZ.. ( TURKHACKTEAM ) <!--");} 
//-->
</SCRIPT><br>

Üst

Turkhackteam.org internet sitesi 5651 sayılı kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında "Yer Sağlayıcı" konumundadır. İçerikler ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır. Turkhackteam.org; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir. Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz. Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.