Ayak Sesi Kodu [C#]

sabri28

Üye
25 Haz 2014
110
0
Beyler önce ayak sesinize tıklayın 3D Sound`un yanındaki tiki kaldırın sonra First Person Controllerin içinde Inspector`dan bir tane Audio Source oluşturun ayak sesinizi audio sourceye atın.Son olarak ise bir tane C# dosyası oluşturun ve içine bu kodları yazıp First Person Controllere atın.

NOT:Tanımladığımız cm`nin içine First Person Controlleri sürükleyip bırakmayı unutmayın.
using UnityEngine;
using System.Collections;

public class FoodstepSound : MonoBehaviour {
public CharacterController cm;
// Use this for initialization
**** Start () {

}

// Update is called once per frame
**** Update () {
if (cm.velocity.magnitude > 0 && cm.isGrounded && audio.isPlaying == false)
{
audio.Play();
}
if (cm.velocity.magnitude < 1)
{
audio.Stop();
}
}
}
 

Sd1eewDEWG156d

Kıdemli Üye
26 Nis 2013
2,406
0
Eyvallah hocam pek ayrıntılı olmasada işime yaradı. Birazcık düzenlenmeye ihtiyacı var o kadar :D
 
Üst

Turkhackteam.org internet sitesi 5651 sayılı kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında "Yer Sağlayıcı" konumundadır. İçerikler ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır. Turkhackteam.org; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir. Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz. Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.