ÖNCELİKLE MERHABA ARKADAŞLAR
nereye açıcağıma zor karar verdim c++ yoksa oyun hackmi buraya karar verdim GEREKİRSE ADMİN ARKADAŞLAR TAŞISIN LÜTFEN
öncelikle bu işe çok meraklıyım ve bayağı aktifim
benimde benim gibi arkadaşlara yardımım dokunması amacıyla yardımcı olmaya karar verdim
KONU(ALINTIDIR )
yapan arkadaşa şimdiden teşekkürederim
lütfen bir teşekkürü çok görmeyiniz.
[ame="https://www.youtube.com/watch?v=CfowKu6O0k4"]
[/ame]
nereye açıcağıma zor karar verdim c++ yoksa oyun hackmi buraya karar verdim GEREKİRSE ADMİN ARKADAŞLAR TAŞISIN LÜTFEN
öncelikle bu işe çok meraklıyım ve bayağı aktifim
benimde benim gibi arkadaşlara yardımım dokunması amacıyla yardımcı olmaya karar verdim
KONU(ALINTIDIR )
yapan arkadaşa şimdiden teşekkürederim
lütfen bir teşekkürü çok görmeyiniz.
[ame="https://www.youtube.com/watch?v=CfowKu6O0k4"]
Kod:
#include <windows.h>
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
int main () // Modül giriş noktası (Bunu tanımlamazsak hata verecektir)
{
return 0;
}
DWORD WINAPI HackThread(LP**** param) // Hackthread fonksiyonumuz.
{
while (1) { // Sürekli çalışması için while döngüsünü oluşturuyoruz.
//######################HOTKEY Oluşturma###############################
if (GetAsyncKeyState(VK_INSERT)&1) { // Insert tuşuna basıldığında
MessageBeep (1); // Biip sesş
MessageBox (0,"Insert Tuşuna Bastın Dostum","İlk DLL denememiz",MB_OK | MB_ICONINFORMATION) ;
}
Sleep(5); // 5 milisaniye uyku
}
return (0); // unhook
}
BOOL WINAPI DllMain ( HMODULE hDll,DWORD dwReason, LP**** IpReserved ) // giriş fonksiyonu
{
DisableThreadLibraryCalls(hDll); // Oyunun modülümüze olan çağrılarını kesiyoruz.
if (dwReason == DLL_PROCESS_ATTACH) { // Eğer modül (dll) bir şekilde
MessageBox (0,"Thanks To Selfrightous","İlk Dll Denemesi", MB_OK | MB_ICONINFORMATION);
CreateThread(0, 0, ( LPTHREAD_START_ROUTINE)HackThread, 0,0,0) ;
}
return TRUE;
}