Brendan Greene, Battle Royale oyunları ve bu oyunların geleceğine ilişkin konuştu. Bu oyun türünü kendisinin yaratmadığını söyleyen Greene, ilk etapta PUBG'nin bu kadar popüler olmasını beklemediklerini de sözlerine ekledi.
2017 yılında piyasaya çıkan ve çıkışının ardından büyük bir başarı yakalayarak Fortnite, Apex Legends ve Call of Duty: Warzone gibi oyunlarla birlikte 'Battle Royale' adı verilen türün en bilindik örneklerinden olan PlayerUnknown's BattleGrounds ya da bilinen adıyla PUBG'nin geliştiricisi Brendan Greene, oyunun gelişimi ve Battle Royale oyunlarının geleceğine ilişkin uzun bir röportaj verdi.
VICE'a konuşan Greene, son kalan kişiye kadar savaşma türünü kendisinin icat etmediğini söylüyor ancak Greene, Battle Royale oyunlarında uçağa toplanan kişilerin geniş bir araziye (örneğin bir adaya) konumlandırılarak hayatta kalma stratejileri uygulamalarını sağlama yöntemini DayZ'nin Arma 3 versiyonunda geliştirdi. Bu versiyonun başarı sağlaması üzerineyse Greene, H1Z1'de danışman olarak çalışmaya başladı.
https://tik.lat/mn33T