Orkun anıtlarına, Bengü Taş denir yani ebedî anıt. Devlet -i Ebed Müddet lafı bu taşın kodundan alınmıştır. Atatürkte bu koda atfen, Türkiye Cumhuriyeti ilelebed payidar kalacaktır. demiştir. Tuna isminin tersten, anut, anıt olmasının bir sırrı budur. Bu konu oldukça geniş olup, şimdilik fazla açmıyorum. Yani Ata boşuna şiire bu ismi vermemiştir.
Şimdi bazı resimler sunalım;
Genelkurmay arşivindeki Çanakkalede 13 yaşındaki asker Türk ****** da mı masondu bu pozu verirken. Yine bazı Osmanlı padişahlarının tabloları
Ayrıca 5. Murat masondur. Atatürk dönemindeki şeyhülislam Musa Kazım Efendi masondur ve niceleri Bu ayrı.
Yine elim değmişken, Atatürkün bıyığı Wilhelm bıyığı falan da değildir. Güya Atatürkün bıyığı Kayser İkinci Wilhelmden esinlenme imiş. Bu da ayrı safsatadır. O da yine Balbal Türk mezar taşlarında çıkan tüm heykellerde kaytan, dönen, öz be öz Türk atalarının bıyığıdır. Aşağı doğru bıyık mongol etkisidir. Balbal heykellerinde de sağ el kalpte, bir kase içinde içtenlik sunulur, bunları şimdi açmıyorum, mesele çok uzar.
Ata, sandalyeler dururken, o çok sevdiği halısına, Türk töresindeki Bilge Kağan gibi bağdaş kurarak oturmuştur. İlginç değil mi, neden bu pozlardan söz edilmiyor? Yine Bilge Kağanın başsız heykelinin elinde tespih vardır.
Ata'nın elindeki tespihler, bunlar eski Türklerin elinde de vardı yani Budizimle açıklanmaz. Bunu da belki ileride açarım...
Bazı konuları açmayacağım dememdeki sebep; hem çalışmalarım var, hem de dezenformasyona uğramaması için. Çalışmalarım alınıp, söylemediğim şeyler yazılıyor bunun için. Zamanı gelirde nasip olursa açacağım.
Şimdi bazı resimler sunalım;
![2702.jpg](http://www.onaltiyildiz.com/images/haber/2702.jpg)
Genelkurmay arşivindeki Çanakkalede 13 yaşındaki asker Türk ****** da mı masondu bu pozu verirken. Yine bazı Osmanlı padişahlarının tabloları
![2721.jpg](http://www.onaltiyildiz.com/images/haber/2721.jpg)
Ayrıca 5. Murat masondur. Atatürk dönemindeki şeyhülislam Musa Kazım Efendi masondur ve niceleri Bu ayrı.
Yine elim değmişken, Atatürkün bıyığı Wilhelm bıyığı falan da değildir. Güya Atatürkün bıyığı Kayser İkinci Wilhelmden esinlenme imiş. Bu da ayrı safsatadır. O da yine Balbal Türk mezar taşlarında çıkan tüm heykellerde kaytan, dönen, öz be öz Türk atalarının bıyığıdır. Aşağı doğru bıyık mongol etkisidir. Balbal heykellerinde de sağ el kalpte, bir kase içinde içtenlik sunulur, bunları şimdi açmıyorum, mesele çok uzar.
![2711.jpg](http://www.onaltiyildiz.com/images/haber/2711.jpg)
![2704.jpg](http://www.onaltiyildiz.com/images/haber/2704.jpg)
![2720.jpg](http://www.onaltiyildiz.com/images/haber/2720.jpg)
![2700.jpg](http://www.onaltiyildiz.com/images/haber/2700.jpg)
Ata, sandalyeler dururken, o çok sevdiği halısına, Türk töresindeki Bilge Kağan gibi bağdaş kurarak oturmuştur. İlginç değil mi, neden bu pozlardan söz edilmiyor? Yine Bilge Kağanın başsız heykelinin elinde tespih vardır.
![2712.jpg](http://www.onaltiyildiz.com/images/haber/2712.jpg)
![2710.jpg](http://www.onaltiyildiz.com/images/haber/2710.jpg)
![2708.jpg](http://www.onaltiyildiz.com/images/haber/2708.jpg)
Ata'nın elindeki tespihler, bunlar eski Türklerin elinde de vardı yani Budizimle açıklanmaz. Bunu da belki ileride açarım...
Bazı konuları açmayacağım dememdeki sebep; hem çalışmalarım var, hem de dezenformasyona uğramaması için. Çalışmalarım alınıp, söylemediğim şeyler yazılıyor bunun için. Zamanı gelirde nasip olursa açacağım.
![10703761_838987906140946_2960057765142947659_n.jpg](https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10703761_838987906140946_2960057765142947659_n.jpg?oh=ac284a58c9aea6b93ad8356b7de5700e&oe=54EC37E5&__gda__=1425331037_3eacc149ec9f91a0d1ffa9561e260a98)
Son düzenleme: